Fizikalna terapija

FIZIKALNA TERAPIJA

Iskoristite do kraja juna 30% popusta na tri različita paketa fizikalne terapije uz besplatne konsultacije sa fizioterapeutom! Rešite se bola i upala i vratite pokretljivost zglobova uz pomoć naših strukovnih fizioterapeuta Milice Dimitrijević i Saše Jovaševića, sa velikim iskustvom u radu na aparatima za fizikalnu terapiju, specijalnim tehnikama i rehabilitaciji pacijenata.

Paket od 5 elektroterapija i besplatne konsultacije sa fizioterapeutom
8.750 dinara

Uključuje pet tretmana različitih metoda elektroterapije prilagođenih vašem stanju, svaki u trajanju od 45 minuta:

1. različite vrste struja i talasa za smanjenje bola, upale ili otoka u mišićima i zglobovima
  2. ultrazvučnu terapiju za poboljšanje cirkulacije i ubrzavanje zarastanja tkiva
  3. terapiju laserom za regeneraciju tkiva i smanjenje bola
  4. magnetoterapiju za smanjenje bola i upala i ubrzanje zarastanja povreda
Paket od 5 kineziterapija i besplatne konsultacije sa fizioterapeutom
7.000 dinara

Uključuje pet tretmana različitih metoda kineziterapije prilagođenih vašem stanju, svaki u trajanju od 45 minuta:

1. različite manuelne tehnike za mobilizaciju mekih tkiva, poboljšavanje cirkulacije, smanjenje upala, ubrzavanje oporavka tkiva, poboljšanje obima pokreta, vraćanje funkcije zglobova, poboljšanje snage i fleksibilnosti mišića
  2. vežbe za povećanje mišićne snage, povećanje obima pokreta i izdržljivosti