Kardiologija

Kardiologija U poliklinici PARK MEDICA rade iskusni specijalisti kardiologije koji se bave prevencijom, dijagnostikom i lečenjem kardiovaskularnih poremećaja. Iako postoje

Interna medicina

Interna medicina U poliklinici PARK Medica rade internisti sa dugogodišnjim iskustvom u dijagnostici i lečenju bolesti odraslih osoba. Lekar internista

Urologija

Urologija U poliklinici PARK MEDICA rade urolozi sa velikim dugogodišnjim iskustvom u oblasti dijagnostike i lečenja oboljenja urinarnih organa (bubrezi,

Fizijatrija

Fizijatrija Poliklinika PARK MEDICA ima strateško partnerstvo sa Domom zdravlja WEST MEDIC čiji fizijatri, kiropraktičari i fizioterapeuti pružaju sve svoje

Fizikalna terapija

Fizikalna terapija Poliklinika PARK MEDICA ima strateško partnerstvo sa renomiranom ustanovom specijalizovanom za fizijatriju i fizikalnu terapiju WEST MEDIC. Svi

Ginekologija

Ginekologija Park Poliklinika PARK MEDICA ima odeljenja ginekologije i akušerstva u kojima rade vrhunski ginekolozi i akušeri sa dugogodišnjim iskustvom.

Gastroenterologija

Gastroenterologija U poliklinici PARK MEDICA rade gastroenterolozi sa velikim dugogodišnjim iskustvom u oblasti dijagnostike i lečenja oboljenja digestivnog trakta. Oboljenja

Endokrinologija

Endokrinologija Endokrinolozi u poliklinici PARK MEDICA se bave bolestima endokrinih organa tj. onih koji proizvode hormone kao što su: gušterača

Pulmologija

Pulmologija U poliklinici PARK MEDIA rade vrhunski pulmolozi sa velikim iskustvom u dijagnostici i lečenju bolesti pluća i respiratornih organa.